-
Viselkedési torzítások a „Messy Middle”-ben: hogyan döntenek a fogyasztók valójában?
Vajon létezik racionális fogyasztó? Vágjunk rögtön a közepébe, ezzel a vitaindító kérdéssel. Mi, marketingszakemberek gyakran feltételezzük, hogy a fogyasztói döntések ésszerű logika mentén zajlanak, vagy legalábbis egy bizonyos séma mentén. Egy nagyon egyszerű példán levezetve, […] Tovább olvasom
-
Messy Middle: Az új vásárlói útvonal vagy csak a vásárlói káosz romantizálása?
A 2020-as évek közepére egyértelművé vált, hogy elkerülhetetlenül a „felgyorsulás korában élünk, ahol a változás sebessége gyorsabb, mint valaha” (Thomas L. Friedman). Nap mint nap új technológiai innovációk és korábban elképzelhetetlen tudományos felfedezések születnek, amelyek […] Tovább olvasom
-
Rekord növekedés a hazai programmatic hirdetésekben – IAB AdEx 2024
Az IAB Hungary legfrissebb AdEx jelentése szerint a 2024-es év 10%-os növekedést hozott a digitális reklámköltések terén. A programmatic hirdetések 23%-os emelkedése kiemelkedő eredmény, különösen a display szegmensen belült elfoglalt 2. legnagyobb részterületként az influenszer […] Tovább olvasom
-
AI és Programmatic a Középpontban: A 2025-ös Mobile World Congress Legfontosabb Martech Újdonságai
2025. március 3. és 6. között rendezték meg Barcelonában a világ legnagyobb tech eseményét. A Mobile World Congress (MWC) idén 109 000 résztvevővel és 2 900 kiállítóval döntött rekordot. Nem meglepő módon, az esemény fő […] Tovább olvasom
-
Átláthatóság – a programmatic kampányok sikerének egyik kulcsa
A programmatic kampányok sikerének egyik kulcsa a láthatóság, hiszen minél tovább van szem előtt egy hirdetés, annál nagyobb az esély a hatékony elérésre. A piaci átlag 41%, míg mi februárban 84%-ot értünk el, ami több […] Tovább olvasom