-
Kiadó oldali programmatic megoldások: Hogyan hozz ki többet az inventoryból?
Miután részletesen megvizsgáltuk a licitálás folyamatát és az OpenRTB szabvány működését, tekintsük át, mi zajlik a kiadói oldalon. Az elmúlt években a programmatic hirdetési ökoszisztéma óriási fejlődésen ment keresztül, és a kiadói oldalon megjelenő technológiák […] Tovább olvasom
-
Hogyan jósolható meg az ügyfelek viselkedése? A Markov-lánc alkalmazása a bankszektorban
A digitális korszakban a pénzintézetek számára elengedhetetlenné vált, hogy folyamatosan igazodjanak a fogyasztói szokások változásaihoz és az egyre növekvő elvárásokhoz. Az ügyfelek ma már nemcsak a biztonságos és megbízható pénzügyi szolgáltatásokat keresik, hanem olyan zökkenőmentes, […] Tovább olvasom
-
Hirdetésed sorsa másodpercek alatt dől el – Így működik az OpenRTB!
A digitális hirdetési ökoszisztéma elképesztő sebességgel fejlődik, és ennek egyik központi eleme a valós idejű licitáláson alapuló, programmatic marketing. A programmatic reklámok világában minden egyes hirdetési megjelenésért online aukciók zajlanak, mindössze néhány milliszekundum alatt. De […] Tovább olvasom
-
Programmatic ökoszisztéma: Ki, mit és hogyan vásárol a digitális hirdetési piacon?
A digitális hirdetési piac az elmúlt évtizedben robbanásszerű fejlődésen ment keresztül, amelynek egyik legnagyobb átalakulását a programmatic hirdetések előretörése hozta. A programmatic modell ma már a digitális hirdetési ökoszisztéma alappillére, amely automatizációra, adatokra és mesterséges […] Tovább olvasom
-
Ne csak hirdess, érj el valódi eredményeket – így valósítsd meg üzleti céljaidat online marketinggel
Az előző cikkben bemutattuk, miért érdemes az általános kampánymutatók helyett az üzleti célokra összpontosítani. Ebben a cikkben arra fogunk koncentrálni, hogyan támogathatják a marketingkampányok hatékonyan az üzleti célok elérését. Az online marketing kampányok legfőbb értelme […] Tovább olvasom