• 28/11/2024
    Programmatic_Independads_Dobos_Krisztián
    28/11/2024
    Kategória:
    • Know-How
    Címkék:
    • ads, 
    • automated ads, 
    • ppc, 
    • programmatic, 
    • programmatic trends

    A programmatic piac helyzete

    A programmatic marketing mára a digitális hirdetési piac egyik kulcstémájává vált, amely rendszeresen szerepel konferenciák és workshopok központi témái között. Az elmúlt években jelentős fejlődésen ment keresztül, miközben a technológia folyamatosan új lehetőségeket nyitott meg. […] Tovább olvasom

  • 21/10/2024
    Hogyan növeld a YouTube reklámok hatékonyságát?
    21/10/2024
    Kategória:
    • Know-How
    Címkék:
    • hatékonyságnövelés, 
    • programmatic, 
    • youtube

    Hogyan növeld a YouTube reklámok hatékonyságát?

    Az alábbi útmutató segít abban, hogyan lehet a YouTube reklámok hatékonyságát maximalizálni kreatív gyakorlatok alkalmazásával. Ezek a bevált módszerek különösen fontosak ahhoz, hogy egy márka vagy üzenet kiemelkedjen az online térben. Az irányelvek középpontjában az […] Tovább olvasom

  • 27/02/2015
    Mi a különbség a fix és a dinamikus árazás között
    27/02/2015
    Kategória:
    • Know-How
    Címkék:
    • cpm, 
    • dinamikus árazás, 
    • programmatic

    Mi a különbség a fix és a dinamikus árazás között?

    Az automatizált és azon belül főleg a programmatic ökoszisztémák létrejötte előtt bevett szokás volt a hagyományos, fix CPM alapú árazás alkalmazása az online világban, mivel relatíve könnyen tervezhető és kiszámítható volt. Éppen emiatt a mai […] Tovább olvasom

Újabb bejegyzések 1 2 3 4

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE

* jelöli a kötelezőt
/* real people should not fill this in and expect good things - do not remove this or risk form bot signups */

Intuit Mailchimp

KAPCSOLAT