-
A programmatic piac helyzete
A programmatic marketing mára a digitális hirdetési piac egyik kulcstémájává vált, amely rendszeresen szerepel konferenciák és workshopok központi témái között. Az elmúlt években jelentős fejlődésen ment keresztül, miközben a technológia folyamatosan új lehetőségeket nyitott meg. […] Tovább olvasom
-
Hogyan növeld a YouTube reklámok hatékonyságát?
Az alábbi útmutató segít abban, hogyan lehet a YouTube reklámok hatékonyságát maximalizálni kreatív gyakorlatok alkalmazásával. Ezek a bevált módszerek különösen fontosak ahhoz, hogy egy márka vagy üzenet kiemelkedjen az online térben. Az irányelvek középpontjában az […] Tovább olvasom
-
Mi a különbség a fix és a dinamikus árazás között?
Az automatizált és azon belül főleg a programmatic ökoszisztémák létrejötte előtt bevett szokás volt a hagyományos, fix CPM alapú árazás alkalmazása az online világban, mivel relatíve könnyen tervezhető és kiszámítható volt. Éppen emiatt a mai […] Tovább olvasom