Blog of Erin Dougan
A programmatic.hu célja, hogy edukatív és ismeretterjesztő tartalmakkal segítse a piacot a programmatic hirdetések lehetőségeinek mélyebb megértésében. Szakértői cikkekkel segítünk megérteni, hogy hol és hogyan érdemes elhelyezni a programmaticot egy sikeres marketing stratégiában. Blogunkon olyan témákról olvashatsz, mint az automatizált hirdetési trendek, technológiai újdonságok és gyakorlati stratégiák.
Ha te is szeretnél versenyelőnyt szerezni a digitális marketingben, itt a helyed!
A Place for Your
Digital Stories
-
Átláthatóság – a programmatic kampányok sikerének egyik kulcsa
A programmatic kampányok sikerének egyik kulcsa a láthatóság, hiszen minél tovább van szem előtt egy hirdetés, annál nagyobb az esély a hatékony elérésre. A piaci átlag 41%, míg mi februárban 84%-ot értünk el, ami több […] Tovább olvasom
-
A Chapman–Kolmogorov egyenletek szerepe a Markov-elemzésben: Felhasználói útvonalak megértése és optimalizálása
Egy korábbi példában, banki adatokon keresztül szemléltettük, hogyan használhatók a Markov-láncok a felhasználók jövőbeli viselkedésének adat alapú előrejelzésére. Ebben a cikkben tovább mélyedünk a témában, követve Kolmogorov és Chapman úttörő munkásságát a 20. század elejéről. […] Tovább olvasom
-
Kiadó oldali programmatic megoldások: Hogyan hozz ki többet az inventoryból?
Miután részletesen megvizsgáltuk a licitálás folyamatát és az OpenRTB szabvány működését, tekintsük át, mi zajlik a kiadói oldalon. Az elmúlt években a programmatic hirdetési ökoszisztéma óriási fejlődésen ment keresztül, és a kiadói oldalon megjelenő technológiák […] Tovább olvasom
-
Hogyan jósolható meg az ügyfelek viselkedése? A Markov-lánc alkalmazása a bankszektorban
A digitális korszakban a pénzintézetek számára elengedhetetlenné vált, hogy folyamatosan igazodjanak a fogyasztói szokások változásaihoz és az egyre növekvő elvárásokhoz. Az ügyfelek ma már nemcsak a biztonságos és megbízható pénzügyi szolgáltatásokat keresik, hanem olyan zökkenőmentes, […] Tovább olvasom
-
Hirdetésed sorsa másodpercek alatt dől el – Így működik az OpenRTB!
A digitális hirdetési ökoszisztéma elképesztő sebességgel fejlődik, és ennek egyik központi eleme a valós idejű licitáláson alapuló, programmatic marketing. A programmatic reklámok világában minden egyes hirdetési megjelenésért online aukciók zajlanak, mindössze néhány milliszekundum alatt. De […] Tovább olvasom