Az IAB Hungary legfrissebb AdEx jelentése szerint a 2024-es év 10%-os növekedést hozott a digitális reklámköltések terén. A programmatic hirdetések 23%-os emelkedése kiemelkedő eredmény, különösen a display szegmensen belült elfoglalt 2. legnagyobb részterületként az influenszer után. Ez a tendencia egyértelműen rámutat arra, hogy a hirdetők egyre inkább felismerik a programmatic megoldások szerepét a digitális kampányok optimalizálásában.

IAB Hungary Adex 2024

IAB Hungary Adex
A digitális reklámpiac összességében is növekedést mutatott, elérve a 207,6 milliárd forintos értéket. Ezt a bővülést a kihívásokkal teli makrogazdasági környezet ellenére is sikerült elérni, gondoljunk csak a magas inflációra és a reálbérek csökkenésére. Egy ilyen körülmények között elért növekedés határozottan jelzi a digitális marketingben rejlő, még mindig bőven kiaknázható potenciált.
Az AdEx jelentés a piaci szereplők önbevallásán és szakértői becsléseken alapul, ezzel biztosítva a hazai digitális reklámköltési adatok átfogó és megbízható elemzését.
Az IndependADS, mint programmatic hirdetési szakértő, üdvözöli ezeket a pozitív fejleményeket. A programmatic hirdetések dinamikus növekedése alátámasztja azon törekvéseinket, melyekkel ügyfeleink számára a legmodernebb és leghatékonyabb hirdetési megoldásokat kínáljuk. Továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy partnereinket támogassuk a digitális reklámpiac változásainak kihasználásában, maximalizálva ezzel kampányok hatékonyságát és eredményességét.
A teljes jelentés itt található: https://iab.hu/dokumentumok/iab-hungary-adex-2024-digitalis-reklamkoltesi-adatok/
Forrás: iab.hu
Lépj velünk kapcsolatba, és segítünk sikerre vinni céljaidat!
Szerző:
Dobos Krisztián
Head of Programmatic & Data
Independads