Mit érdemes tudni

A programmatic.hu célja, hogy edukatív és ismeretterjesztő tartalmakkal segítse a piacot a programmatic hirdetések lehetőségeinek mélyebb megértésében. Szakértői cikkekkel segítünk megérteni, hogy hol és hogyan érdemes elhelyezni a programmaticot egy sikeres marketing stratégiában. Blogunkon olyan témákról olvashatsz, mint az automatizált hirdetési trendek, technológiai újdonságok és gyakorlati stratégiák.
Ha te is szeretnél versenyelőnyt szerezni a digitális marketingben, itt a helyed!

Rólunk

Szia! Dobos Krisztián vagyok és 2014 óta foglalkozom programmatic kampányok menedzselésével. Ezt a blogot az Independads csapatával azért indítottuk, hogy segítsünk eligazodni az automatizált hirdetések sokszor kaotikus világában.

  • Ki vagyok én?

    Eddig több mint 500 programmatic kampány tervezésében és megvalósításában vettem részt, amelyek később holisztikus (PPC + programmatic) megközelítéssel folytatódtak.
    Ezek során több mint €5 millió (kb. 2 milliárd HUF) költés kezeléséért voltam felelős.
    Az Independads Kft Head of Programmatic & Data pozíciójában 2024 júliusától segítem sikerre vinni ügyfeleink kampányait, a stratégialkotástól a kivitelezésig.

     

  • Dobos Krisztián

  • Filozófiám

    A legnagyobb kihívás, amellyel eddigi karrierem során szembesültem, az a programmatic hirdetések helyének és szerepének megtalálása volt a digitális marketing stratégiákban. Meggyőződésem, hogy a legfontosabb kérdés mindig az, hogy mi tesz egy online kampányt igazán sikeressé, illetve, hogy mi ennek a folyamata? Ezekre a kérdésekre sosem annyira egyszerű a válasz, egy azonban biztos, minden az adatok gyűjtésével és elemzésével kezdődik!

Mérni, mérni, mérni! Majd újratervezni:)